Invitech Cloud Contact - Hatékonyság a telekommunikációban
Az Invitech Cloud Contact - egy felhőalapú call center szolgáltatás, amely a vállalati kommunikációs folyamatok támogatásával pénzügyileg is kimutatható előnyöket kínál ügyfeleinek kiszolgálásához, üzletmentének hatékonyabbá tételéhez.
A Vállalatok életében az üzleti folyamatok optimalizálása, a hatékonyság növelése, az ügyfelek megtartása, elégedettségük és lojalitásuk növelése, az ügyfélkör kiterjesztése elengedhetetlen a hatékonyság és az eredményesség növeléséhez.
Az ügyfelekkel történő kapcsolattartás és interakció ma már kulcsfontosságú szerepet tölt be minden Vállalat, vagy Vállalkozás életében. Napjainkra a Call és Contact Center rendszerek a kapcsolattartás elsődleges eszközeivé váltak, bevezetésük nélkülözhetetlennek mondható a hatékony ügyfélszolgálatban, illetve vevői, partneri kapcsolattartásban.
Az ügyfelekkel történő kapcsolattartás és interakció ma már kulcsfontosságú szerepet tölt be minden Vállalat, vagy Vállalkozás életében. Napjainkra a Call és Contact Center rendszerek a kapcsolattartás elsődleges eszközeivé váltak, bevezetésük nélkülözhetetlennek mondható a hatékony ügyfélszolgálatban, illetve vevői, partneri kapcsolattartásban.
Üzleti előnyök
- Dedikált, az Ügyfelek üzleti igényeire testre szabott megoldás és szolgáltatás
- Rugalmas skálázhatóság, költséghatékonyság
- Jövőbe mutató, időtálló, egyszerűen fejleszthető technológiai megoldás
- Integrációs lehetőség egyéb kommunikációs, illetve CRM/ERP/Ticketing rendszerekkel
- 7x24 órás, folyamatos üzemeltetés támogatás, rendszerfelügyelet
- Magas rendelkezésreállás
- Könnyen átlátható, felhasználóbarát kezelői felület
- Valós idejű és historikus információ az üzletmenetről
Hol térül meg?
- Nagyobb beruházás nélkül modernizálhatja kommunikációs rendszerét
- Optimalizálhatja üzleti folyamatait
- A fix havidíjjal a költségek tervezhetővé válnak
- IT oldali üzemeltetési költségei csökkennek
- Funkciógazdagsága és skálázhatósága hosszú távon képes támogatni üzletmenetét
- Az üzletmenet kontrollálásával hatékonyabbá tehetők az ügyfélkiszolgálási folyamatok
Üzletmenetet támogató funkciók
- GDPR megfelelőség: A Magyarországon ismert fogyasztóvédelmi elvárások tekintetében teljeskörű GDPR kompatibilitás
- IVR: Automata híváskezelő funkció a hatékony ügyfélszolgálat és ügyfélkiszolgálás érdekében
- Fejlett híváseloszlási logikák: a szakértői ügyfélkiszolgálás támogatására
- Home Office támogatás: A szolgáltatás részeként biztosított IP telefonokkal, vagy softphone megoldással, hogy üzletmenetét függetleníteni tudja az irodai jelenléttől
- Hangrögzítés: Minőségbiztosítási, illetve okokból rögzítheti, vagy akár hosszú távra archiválhatja is hívásait
- Fejlett monitoring és riporting: Az üzletmenet átláthatósága, mérhetősége, tervezése és fejlesztése érdekében
- Szerepkörök és jogosultságok kezelése: a munkaköri beosztások és feladatkörök alapján
- Dashboard: A valós idejű üzleti folyamatok megjelenítésére
- Ügyfélelégedettség mérés: Üzletmenetének hatékonyabbá tételéhez, illetve az Ügyfelei elégedettségének növelése érdekében
- Integráció lehetősége: A vállalat egyéb (CRM, Ticketing, stb..) rendszereivel a hatékonyabb működés érdekében
- Automata Call Center funkció: A munkatársak leterheltségének csökkentése, illetve a hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében
- Egyedi fejlesztések és integráció: Az egyedi igények kiszolgálása érdekében
Invitech Cloud Contact megoldást válasszon
- kommunikációs rendszerének modernizációjában, konszolidációjában gondolkodik
- nyitott a szolgáltatás alapú megközelítés – a felhő irányában
- problémákkal küzd az üzleti folyamatinak támogatásában, technológiai hátterében
- üzletmenetét szeretné hatékonyabbá, profitábilisabbá tenni
- CRM/ERP/Ticketing rendszeréhez szorosan integrálható megoldást keres
- teljes képet szeretne kapni az üzleti folyamatairól és kontrollálni is szeretné ezeket
- még nem rendelkezik kifejezetten ügyfélkapcsolati megoldással
Opcionális szolgáltatások
- speciális díjcsomagok (színes számok)
- dedikált adatátviteli kapcsolatok
- mentési és archiválási szolgáltatások