IT Helpdesk szolgáltatás
Előzze meg a késedelmes reagálást az IT jellegű megkeresésekre, ne maradjanak IT támogatás nélkül egyes üzleti területek! Ne veszítse el ilyen problémával a megrendelői bizalmát!
Létfontosságú üzleti folyamatok megállásához, ügyfélvesztéshez is vezethet a késői válasz, pedig külön beruházás nélkül, havidíjas fizetési konstrukcióban igénybe vehető megoldásunkkal elkerülhetők ezek az esetek. Az Invitech Helpdesk egykapus rendszerben fogadja, kezeli, adminisztrálja és koordinálja a bejelentéseket, magyarul és angolul is. A probléma jelzése érkezhet telefonon, e-mailben, önkiszolgáló központon és akár a HelpChaten is. A Service Desk folyamatos rendelkezésre állással biztosítja a bejelentések gyors és minőségi megoldását, akár ügyféloldali szakértők bevonásával is. Minden esetben a legjobb iparági gyakorlat szerinti (ITIL), minőségbiztosított (ISO20000) szolgáltatást nyújt az Invitech.
Üzleti előnyök
- Egykapus ügykezeléssel központosíthatja az IT-csoporthoz érkező megkereséseket.
- Üzleti igénye szerint választhatja meg a rendelkezésre állást: 5x8h – 7x24h.
- Megszabadulhat az IT és telekommunikációs alvállalkozók kezelésének nehézségeitől.
- Mentesül az átmeneti erőforráshiány és tervezés gondjaitól (pl.: betegség, szabadság, oktatás).
- A szolgáltatás részeként veheti igénybe a fejlett Avaya híváskezelő, Contact Center rendszerünket és ticketing rendszerünket, melyek használatával részletes kimutatások is készíthetők (pl. a bejelentések számosságáról és összetételéről).
- Igény esetén webes és chates bejelentési lehetőséget, valamint megfelelő jogkörrel rendelkező licenszeket biztosítunk az Invitech hibajegykezelő rendszeréhez/hibajegy kezelő rendszerünkhöz.
Hol térül meg?
- Csökkentheti költségeit úgy, hogy közben javíthat a végfelhasználói elégedettségen.
- A rögzített havi díjú kiszervezéssel könnyebben kalkulálhatók az éves kiadásai.
- Tehermentesítheti IT-szakértőit, hogy ők csak az üzletileg legfontosabb feladatokkal foglalkozhassanak.
- Csökkentheti az elveszett hívások és a nem, vagy későn kezelt bejelentések miatti problémákat.
- Biztosítjuk az IT Helpdesk szolgáltatáshoz szükséges rendszereket és licenszeket.