Minőségirányítás

Az Invitel Csoport (Invitel Távközlési Zrt., Invitech Megoldások Zrt., Invitel Központi Szolgáltatások Zrt., Invitel Technocom Kft.) az ISO 9001:2008 értelmében rendelkezik a távközlési, informatikai szolgáltatásokra (műszaki-és termékfejlesztés, B2B, B2C és nagykereskedelmi értékesítés, implementáció, ügyfélszolgálat, műszaki üzemeltetés, számlázás, ügyfél folyószámla kezelés) és az általános vállalati folyamatokra, illetve az adatközpont és DR site üzemeltetésre vonatkozó tanúsítvánnyal, amely igazolja az ügyféligények és az üzleti folyamatok rendszerszemléletű és magas színvonalú biztosítását.

A(z) 2040 Budaörs, Edison utca 4.; 1108 Budapest, Kozma utca 2.; 1143 Budapest, Ilka utca 31. irányítási rendszerei megfelelnek az ISO 9001:2008 szabvány követelményének. A tanúsítvány 2016. július 1-től 2018. július 16-ig érvényes.

ISO 9001 Minőségirányítási tanúsítvány

ISO 9001 Certificate

 

Az Invitel Technocom Távközlési Kft. az AQAP 2120 értelmében a NATO normatív követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert működtet az alábbi tevékenységi területeken:
  • Távközlési és informatikai szolgáltatások
  • Általános támogató folyamatok
  • Informatikai termékek, alkalmazások és szolgáltatások értékesítése és üzemeltetése.

A tanúsítvány 2015. november 4-től  2018. november 3-ig érvényes.

AQAP 2120 Katonai Minőségbiztosítási tanúsítvány

AQAP 2120 Certificate

 

 

Töltő kép

Kérem várjon!

1467054913_icon-ios7-arrow-right