Invitech Teams Phone
Vállalati kommunikáció korlátok nélkül. Integrált megoldásunkkal Microsoft Teamsen keresztül indíthat és fogadhat telefonhívásokat vezetékes számáról korlátlanul, bárhol, bármikor, bármely eszközén!
Üzleti előnyök
- A Microsoft Teams segítségével egyetlen érintéssel, időben kezdheti meg az értekezleteit, gazdag, HD minőségű hang- és videó élményben lehet részé, és egyszerűen oszthat meg tartalmakat a helyszíni és távoli résztvevőkkel. Teams eszközöket használva gyorsan csatlakozhat, és kezdeményezhet együttműködést, értekezletet, hívásokat másokkal.
Hol térül meg?
- A Teams-ben valós időben közösen szerkeszthet fájlokat. Bárhonnan elérhet, megoszthat és közösen használhat fájlokat. Csevegés, értekezletek, hívások, tanulás és együttműködés – mindezt egy helyen, földrajzi korlátok nélkül. Bárhol is legyenek fizikailag, az egész csapat összeülhet egy virtuális találkozóra, ötletelésre, illetve a mindennapos egyeztetésre egy virtuális kávé mellett.
Közös történeteink
„Az új Teams alapú telefónia megoldás bevezetésével csökkenteni tudjuk üzemeltetési költségeinket, emellett egy magasabb szintű felhasználói élményt tudunk biztosítani munkatársainknak azáltal, hogy az egyik legmodernebb technológiát alkalmazzuk vállalati kommunikációnkban. Az Invitech minden szempontból kiválóan teljesített!”
„Telefonos ügyfélszolgálati rendszerünket olyan modern, felhőalapú megoldással szerettük volna kialakítani, amely platform szerves része mindennapi üzleti működésünknek. Így esett a választásunk a Microsoft Teams és Teams Connect nyújtotta szolgáltatásokra, amelyet jelenleg Magyarországon egyedül az Invitech biztosít szolgáltatás alapú, komplex megoldásként.”
Hozza ki a legtöbbet a vállalati kommunikációból! A munkavégzésnél a lényeg ma már nem a helyszín, hanem maga a tevékenység.
Ehhez pedig megfelelő eszközök kellenek. Telefonhívásokat, valós idejű csoportos csevegéseket hozhat létre és fogadhat Teams-en keresztül, bárhol, bármikor, bármely eszközén!
- A vezetékes telefonszolgáltatását szeretné home office-ban is használni?
- Régi, elavult rendszerét váltaná ki? Problémát okoz a régi telefonközpont karbantartása?
- Ügyfélszolgálatot üzemeltet?
- Optimalizálná költségeit? Megszabadulna az üzemeltetés és karbantartás költségeitől?
- Gondolt már arra, mennyibe kerül Önnek, ha elvesznek hívásai?
- Több telephely, több alközpont = még több gond?
Csapatmunka a XXI. században - a céges együttműködés evolúciója (további információkért kattintson az ikonra):