IP Center: üzleti előnyökben nincs hiány
Meddig érdemes használni egy bevált, működő, de már igencsak korosodó eszközrendszert?
Mikor érdemes átállni egy újabb, korszerűbb megoldásra? Legfőképp azért, mert óhatatlanul tartunk a változásoktól: ahhoz vagyunk szokva, hogy az átállás időrabló, költséges, betanulással jár, és még az is kérdéses, mennyivel lesz hatékonyabb az új rendszer.
Csakhogy a digitális, online szolgáltatások éppen abban az irányba fejlődnek, hogy megkönnyítsék a váltást. Ilyen megoldás például az IP Center: egy olyan modern, digitális alközpont, ami a felhőben működik.
- Alacsonyabb költség több fronton is
A felhő alapú rendszer egyik legnagyobb vívmánya, hogy azonnal igénybe vehető, mégpedig beruházás, eszközvásárlás, helyi telepítés nélkül. Ehelyett havi díjas konstrukciót vehetünk igénybe, ami értelemszerűen az üzemeltetést, a karbantartást és a rendszerfrissítést is magában foglalja.
A végpontok, (telefonkészülékek) beszerzésére sincsen szükség, mivel azok is a szolgáltatási csomagrészét képezik. További előny, hogy egy esetleges meghibásodás esetén a szolgáltató ezeket a végpontokat is díjmentesen cseréli.
Ezzel még nincs vége a sornak: a telefonhívások díjával további költségeket lehet megtakarítani. Az IP Center használatával természetes, hogy a cég összes munkatársa – akár több telephelyen is – ingyen beszélhet egymással. Ugyanakkor más hívásirányokba is rendkívül kedvező tarifával telefonálhatnak - akár a mobilos havi díjak ötödéért is. Ezen felül kedvenc hívásirányokat jelölhetnek meg, amelyekre további kedvezmény jár. Ha egyes kollégák nem használják ki a rájuk jutó percdíj-keretet, azt más kollégák átvehetik.
Az IP telefonközpont rendkívül jól skálázható. Ennek köszönhetően a vállalat csak egy akkora csomagért fizet, amekkorára ténylegesen szüksége van. A cég növekedésével a rendszer is arányosan bővíthető.
A fenti pénzügyi előnyök összeadódnak, és együtt már olyan mértékű megtakarítást jelentenek, ami mindenképpen érezhető lesz a cége költségvetésében.
2. Korszerűbb technológia: hatékonyabb munka
Pénzügyi sikereket nemcsak a költségek, hanem a munkafolyamatok optimalizálásával is elérhetünk - márpedig az IP Center a hatékonyabb munkavégzést is támogatja.
Ahogy a mobiltelefonokon már megszokhattuk, az asztali IP készülékeken is elérhető egy digitális telefonkönyv, és naplózásra kerülnek a hívások is, így egyszerűen és gyorsan kezelhetjük a beszélgetéseket. Egy mozdulattal várakoztathatunk hívást, választhatunk hívások között, vagy indíthatunk csoportos, több résztvevős konferenciabeszélgetést. Sok munkahely megköveteli a céges- és a magánhívások szétválasztását. Az IP telefonoknál ez könnyedén megoldható.
Szintén a felhő alapú működésnek köszönhető, hogy a VoIP rendszer funkcióit, beállításait egy böngészőből bármikor, bárhonnan, egyszerűen lehet aktiválni, módosítani. Így könnyen megoldható a hívások átirányítása, akár előre meghatározott időzítésekkel is. Pillanatok alatt beállítható az is, hogy egy bejövő hívás egy adott csoport, azaz több kolléga készülékén is megcsörrenjen.
Mindez összességében azt eredményezi, hogy új IP Centerünk segítségével kialakíthatunk egy egységes kommunikációs rendet, ahol sokkal kevesebb lesz az elveszett hívás, elégedettebbek lesznek az ügyfeleink, és több üzletet tudunk kötni.
Díjmentes tanulmány: A vezetékes okostelefon
Töltse le az IDC nemzetközi piackutató cég tanulmányát és ismerje meg az IP-alapú üzleti telefóniában rejlő új távlatokat!