{{ getCount }}
Ajánlatkérés
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Hasznos információk

bankszámlaszámunk

UNICREDIT Bank HUF:
10950009-00000005-03841526
IBAN: HU74
SWIFT: BACXHUHB

UNICREDIT Bank EUR:
10918001-00000005-03840020
IBAN: HU43
SWIFT: BACXHUHB

UNICREDIT Bank USD:
10918001-00000005-03840006
IBAN: HU33
SWIFT: BACXHUHB

Kérjük, hogy egyedi vagy állandó átutalásait devizanem szerint a fenti bankszámlaszámokra teljesítse!

Technikai információk: Előfizetői névjegyzék

Új számlamagyarázat 2024.május 25. után kiállított számlákhoz

Számlamagyarázó letöltése pdf-ként.

1. Szolgáltató adatai

A számla kibocsátójának adatai, az előfizetőhöz rendelt kapcsolattartó személyek, illetve az Ügyfélszolgálat elérhetőségei.

2. A Vevő és a Számlafizető adatai

Vevő adatai:
A szerződött ügyfél székhelyének címe és adószáma.

Számlafizető adatai:
Amennyiben a számlát nem a szerződött ügyfél, hanem eltérő számlafizető egyenlíti ki, akkor az eltérő számlafizető székhelyének címét is itt tüntetjük fel. Papíralapú számlázási mód esetén a megadott címre postázzuk a számlát.

3. Folyószámla, számlagyűjtő adatok

Szerződéses folyószámla száma:
Az Ön azonosítója egyenleginformáció esetén. Telefonos ügyintézéskor a folyószámla azonosító minden esetben szükséges.

Számlagyűjtő azonosító:
Számlázási rendszerünkben található azonosító szám, amely egyszerűbbé és könnyebbé teszi a számlák beazonosítását és az Ügyfélszolgálattal történő kommunikációt is.

Szerződésszámok:
Adott számlán található tételekhez tartozó, nyilvántartásunkban szereplő szerződés(ek) számai.

4. Fizetési információk

Mindösszesen fizetendő:
A mindösszesen fizetendő összeg az adott havi számla végösszegét mutatja, amely tartalmazza az esetleges késedelmes fizetés esetén felszámított késedelmi kamatot és az (eszköz)részletek díjait is.

Számlaszám:
Az aktuálisan kiküldött számla sorszáma. Utalásnál a közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a fizetendő számla számlaszámát. Utaláskor az aktuális számlán szereplő bankszámlaszámot kell megadni.

Fizetési határidő:
A mindösszesen fizetendő összeg beérkezésének, a szolgáltató bankszámláján történő jóváírásának határideje. A megadott határidőn túl történő teljesítés esetén késedelmi kamatot számítunk fel.

Folyószámla egyenleg a számla kibocsátása előtt:
A jelen számla lezárásakor fennálló minden korábbi követelés összege, amely nyilvántartásunkban a számlazárás napján szerepelt.

5. Értesítés és Pénzügyi Tájékoztatás

A feltüntetett szövegben a szolgáltatásainkkal kapcsolatos fontos információkról, változásokról értesítjük, ezért kérjük figyelmesen olvassa el.

Továbbá itt részletezzük a nyilvántartásunk szerint lejárt fizetési határidejű számlák listáját.

6. Számlainformációk

Vevőkód:
Számlázási rendszerünkben található 11 számjegyből álló ügyfélazonosító szám.

Számla kelte:
Számla kiállításának dátuma. A jelen számlán megjelölt számlalezárás dátumot követően történt folyószámla egyenleget érintő változás csak a következő havi számlán kerül feltüntetésre.

7. Számlatételek

Megnevezés:
Feltüntetjük az aktuális számlához tartozó díjakat TESZOR szám és adókulcs szerinti bontásban. Szerződésmódosítás vagy szolgáltatás lemondás esetén a díjtételeket a módosítás vagy megszűnés napjára visszamenőlegesen korrekciózzuk. Mindemellett szolgáltatásainkat elláttuk egy egyedi ún. „szolgáltatás azonosítóval” is, mely segíti a szerződés és a számla adatainak összevetését/ellenőrzését.

Számlázott időszak:
A rendszeres (havi, negyedéves, féléves vagy éves) díjak megfizetése a számlázás gyakoriságának megfelelő tárgyidőszakra vonatkozóan általában a tárgyidőszakban előre, az egyéb eseti és forgalmi díjak az igénybevételt követő számlázási időszakban utólag esedékesek a szerződésben foglaltaktól függően.

Számlázott díjak:
Tartalmazza a tárgyidőszak eseti vagy rendszeres és forgalmi díjait. A rendszeres és forgalmi díjakat az adott tárgyidőszakra, pl. havi elszámolás esetében 1-jétől az adott hónap utolsó napjáig, terjedő igénybevétel alapján számlázzuk.
A forgalmi díjak hívásirányonként (pl. belföldi, nemzetközi, mobil irányú hívás stb.) és időszakonként (csúcsidőben, csúcsidőn kívül) eltérőek lehetnek az adott díjcsomagban foglaltaknak megfelelően. Amennyiben, a csomag lebeszélhető keretet vagy százalékos forgalmi kedvezményeket tartalmaz, úgy azokat is itt, a forgalmi szekcióban tüntetjük fel.
Az eseti díjakról a rendszeres és forgalmi díjaktól külön számlát állítunk ki.

8. Fontos tudnivalók

Az aktuális számlához kapcsolódó Áfa részletezést tartalmazza Áfa körönként lebontva.

9. Késedelmi kamatok

Itt részletezzük azokat a számlákat, amelyek befizetésével késedelembe esett, és a számlák után felszámított, a késedelmes napokra eső, a szerződésben foglaltak alapján számított kamatösszeget is.

KÖRNYEZETBARÁT

Az E-számla ugyanolyan számlának minősül, mint a postai úton kiküldött papír számla, ám ezt nem kell kinyomtatni és postázni sem, így környezetünk védelméhez is hozzájárulunk.

GYORS

E-számláit rögtön az elkészítésük után kiküldjük az Ön által megadott e-mail címre, így azokat a postai kézbesítéshez képest akár 5 nappal korábban is megkaphatja.

KÉNYELMES

Az elkészült számlákról mindig díjmentes értesítést küldünk Önnek e-mailben. A számlákat sorban állás nélkül átutalással is rendezheti, ráadásul a számlákat és a befizetést igazoló szelvényeket sem kell megőriznie! Számláit korlátlan ideig tároljuk, így Ön szükség esetén Ügyfélportálunkon keresztül bármikor visszakeresheti és letöltheti azokat.

HITELES

Az elektronikus formában készült számla időbélyeggel ellátott, mellyel a hatóságok (pl. NAV) felé történő elszámolás szabályainak is megfelel, így hivatalos ügyek intézéséhez is ugyanúgy használható, mint papír alapú változata.

HOGYAN VÁLTHAT E-SZÁMLÁRA?

Online
Ügyfélportálunkra való regisztráció után, az „Ügyintézés” menüpont alatt azonnal megrendelheti szolgáltatásunkat.

Telefonon
Az E-számla szolgáltatást telefonos ügyfélszolgálatunk 06 80 82 00 82/2-es menüpontjában igényelheti.

Egyéb módon
A fenti lehetőségek mellett igényét az alábbi elérhetőségek egyikére beküldött, megfelelően kitöltött „Elektronikus számlázási opciók megrendelő” című formanyomtatvánnyal is igényelhet.

Elérhetőségek:
e-mail cím: vip@invitech.hu
levélcím: 2041 Budaörs, Pf. 1444.

A távszámla a kinyomtatása után ugyanolyan számviteli bizonylatnak minősül, mint a postai úton kiküldött normál papír alapú számla.

GYORS

Távszámláit rögtön az elkészítésük után kiküldjük az Ön által megadott e-mail címre, így azokat a postai kézbesítéshez képest akár 5 nappal korábban is megkaphatja.

KÉNYELMES

A számlákat a fizetési határidőn belül banki átutalással rendezheti. Számláit a számviteli törvényeknek megfelelően legalább 8 évig tároljuk, így Ön szükség esetén Ügyfélportálunkon keresztül bármikor visszakeresheti és letöltheti azokat.

HITELES

Az elektronikus úton megküldött PDF formátumú bizonylat a NAV által is engedélyezett módszer, amely a számlák távnyomtatását – tulajdonképpen a papír alapú számlák internetes továbbítását – teszi lehetővé. Hivatalos ügyek intézéséhez kinyomtatás után ugyanúgy használható, mint a postai kézbesítésű papír alapú változata.

HOGYAN VÁLTHAT TÁVSZÁMLÁRA

Telefonon
A távszámla szolgáltatást telefonos ügyfélszolgálatunk 06 80 82 00 82/2-es menüpontjában igényelheti.

Egyéb módon
A távszámla szolgáltatást az alábbi elérhetőségek egyikére beküldött, megfelelően kitöltött „Elektronikus számlázási opciók megrendelő” című formanyomtatvánnyal is igényelhet.

Elérhetőségek:
e-mail cím: vip@invitech.hu
levélcím: 2041 Budaörs, Pf. 1444.

KÖRNYEZETBARÁT

Az E-felszólító ugyanolyan tájékoztatásnak minősül, mint a postai úton kiküldött papír alapú, de nem kell kinyomtatni és postázni. Ezzel Önnel együtt hozzájárulunk környezetünk védelméhez.

GYORS

A postai kézbesítéshez képest akár 5 nappal korábban megkaphatja tájékoztatásunkat esetleges nyitott számláiról.

KÉNYELMES

Igény esetén akár 3 db e-mail címen is tudjuk értesíteni, ezáltal közvetlenül az érintett szervezeti egységhez vagy személyhez tudja becsatornázni elektronikus fizetési emlékeztetőnket. Ezáltal jelentősen rövidíthető az ügyintézési és reakcióidő, valamint a fizetési késedelemből származó költségek.

HOGYAN VÁLTHAT E-FELSZÓLÍTÓRA?

Az alábbi elérhetőségek egyikére beküldött, megfelelően kitöltött „E-felszólító” című formanyomtatvánnyal, melyet letölthet honlapunkról.

Elérhetőségek:
e-mail cím: vip@invitech.hu
levélcím: 2041 Budaörs, Pf. 06 80 82 00 82

Széchenyi logo